28 Şubat 2017 Salı

1 mart sisilesi

Evet uzun zaman oldu ..
Yaşantımın bu zamanına kadar hayatımda tanıdığım en büyük ve en başarılı öğretmen olayı döngüyü en iyi ve ayrıntısına kadar anlatmayı başaran hocam ; zaman oldu zaman aslında çiğ bir balığı suyla,tuzla,buharla ve kızgın yağda pişiriyor .
Pişmanlıklar ,yanlış kararlar ,aşklar ,zamansız sözler sizi hayatta belli bir seviyeye çekiyor .
Hani insan sarafı derler ya sanırım öyleyim  öylemiyim belkide değilim böyle olduğumu düşünürken
Hayat arenasında mağlup olacağım ama bir şey öğreneceğim bir şey yaşayacağım . Bunları neden yazıyorum? Sen bunları neden okuyorsun? Neden zamanımı 0 ve 1 den oluşan bu makineye yüklüyorum ben niye bencil olmuyorum ? Çünkü insan paylaşmak istiyor bu doğasında var malesef hayatımda olup biteni anlatarak aslında zaaflarımı ortaya çıkarıyorum ama bir yanım konuşmak istiyor .