18 Ağustos 2014 Pazartesi

Bu Gün Benim Doğum Günüm

Evet 18 Ağustos 2014 doğum günüm insan ilk doğdu anı hatırlayamaz ama anıllarını hatırlar bu zamana kadar yaşadıklarını yaşayacaklarını düşünür . Ama bazı insan hayatı yaşadıkca zevk alır ben ise geride bıraktıklarımı düşünüyorum arkadaşlarımı ve çevremi düşünüyorum ben ölünce ve ya ortadan bir anda kaybolunca geride ne bırakacağım diye düşünüyorum garip değilmi insan doğum gününde mutlu huzurlu olur ama bu başka bir insan şekli..



Ama şunu söylemeden gecemeceğim yaşım genc olmasına rağmen insan yaşlandığını ,büyüdüğünü ve akıl çevresinin genişlediğini hissediyor bu doğum günleribde ya da eski fotoğraflardan olabiliyor ama insan şunu herzaman düşünür bana göre zaman geçiyor hemde hızla daha 2 hafta önce doğum günümün bu ay içinde olacağını duyunca ağustosun hızlı geçtiğini söylemiştim şimdi ise 18 ağustos evt zaman hızlı geçiyor ve evet gerçekten hızlı geçiyor neyse bu yazıyı yazarken bile 18 Ağustos geçebilir ..
  Şunu söyliyim doğum günü çocuğu olarak insan yaşlanıyor ama aslında dünyayı yeni yeni keşfediyor.......